Ποιοι είμαστε

Τα πρόσωπα πίσω από την εταιρεία.

Η εταιρεία ClientIQ είναι μία νεοσύστατη εταιρεία που αποτελείται από στελέχη με μακροχρόνια εμπειρία σε θέματα πιστότητας και διαχείρισης πελατολογίου. Με τον ενθουσιασμό που χαρακτηρίζει κάθετι νέο και καινοτόμο και την εμπειρία που προκύπτει από την πολύχρονη δραστηριοποίησή μας στο χώρο, συνδυάζουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που μας επιτρέπουν να εγγυόμαστε το έμπρακτο και χειροπιαστό αποτέλεσμα που θέλουν οι πελάτες μας.

Στην ClientIQ επενδύουμε διαρκώς και συστηματικά στην κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και των παραγόντων εκείνων που ενισχύουν την πιστότητα των πελατών. Αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα και συνδυάζοντάς τα με τη δημιουργική γνώση και τις ιδέες μας, μπορούμε πραγματικά να υπηρετήσουμε την πελατοκεντρική στρατηγική της επιχείρησής σας..


Αλεξάνδρα Χριστοπούλου
Chief Executive

Με μακροχρόνια εμπειρία σε θέματα διαχείρισης χαρτοφυλακίου και ισχυρή αναλυτική σκέψη, ξεκίνησε την καριέρα της το 2001 στη Citibank Ελλάδος, ως Senior Treasury Associate. Δύο χρόνια αργότερα, ανέλαβε τη θέση του Ανώτερου Οικονομικού Αναλυτή καρτών έχοντας υπό την ευθύνη της το σύνολο των οικονομικών αναφορών και αναλύσεων για το τμήμα καρτών. Το 2007, ανέλαβε τη διοίκηση του τμήματος Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου Καρτών, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αξίας των πελατών της τράπεζας μέσω της εφαρμογής στρατηγικών στοχευμένου marketing. Κατά την πενταετή θητεία της ως επικεφαλής του τμήματος Διαχείρησης Χαρτοφυλακίου Καρτών, η Αλεξάνδρα και η ομάδα της κατάφεραν να αυξήσουν την πιστότητα των πελατών κατά 45%, μείωσαν τον αριθμό των ανενεργών πελατών κατά 13%, εφάρμοσαν μια πελατοκεντρική στρατηγική διακράτησης του πελάτη (retention) αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα κατά 20%, και ανέπτυξαν νέες κατηγορίες στη χρήση πιστωτικών καρτών που επέφεραν πάνω από $50 εκ. ετήσιου τζίρου στην τράπεζα. Το 2011, η Αλεξάνδρα προήχθη σε Senior Vice President αναλαμβάνοντας τη θέση του επικεφαλής του τμήματος Καρτών και έγινε μέλος της ανώτερης διοικητικής ομάδας της τράπεζας. Η Αλεξάνδρα έχει πτυχίο Χημικού Μηχανικού από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ) και MBA με διάκριση από το ALBA.

Αργυρώ Κοτσίκου
Partner, Chief Marketing Officer

Η Αργυρώ Κοτσίκου διαθέτει μακροχρόνια εμπειρία σε θέματα marketing και πωλήσεων. Ειδικεύεται στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, την αύξηση της πιστότητας των πελατών μέσω στοχευμένης διαχείρισης και σε θέματα προγραμμάτων επιβράβευσης. Ξεκίνησε την καριέρα της στη Citibank το 2000 ως Junior Product Manager και με εφόδια την αναλυτική σκέψη και την προσήλωση στα αποτελέσματα ανέλαβε το 2004 τη θέση του Acquisitions Sales Channel Manager, υπεύθυνη για τις πωλήσεις μέσω telemarketing, που εκείνη την περίοδο αποτελούσε το πρωταρχικό κανάλι πωλήσεων της Citibank. Το 2005 η Αργυρώ ήταν ένα από τα κύρια μέλη της ομάδας που δημιούργησε το Cards Portfolio Management Unit, το πρώτο τμήμα CRM στην ελληνική αγορά. Στη διάρκεια των 5 χρόνων της θητείας της ως Cards Portfolio Manager η Αργυρώ ξεκίνησε τη βασική τμηματοποίηση του πελατολογίου των καρτών με στόχο την αναγνώριση ευκαιριών και πιθανών ρίσκων, σχεδίασε και έθεσε σε εφαρμογή τη στρατηγική ενεργοποίησης και διατήρησης των πελατών που διαθέτουν κάρτες, καθώς και τη στρατηγική cross-sell. Εισήγαγε μια μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα στρατηγική διαχείρισης των πιστωτικών ορίων των καρτών, κερδίζοντας το EMEA Quality Award, και διαχειρίστηκε το πρόγραμμα επιβράβευσης του Diners Club, το πρώτο πρόγραμμα επιβράβευσης που δημιουργήθηκε στην ελληνική αγορά. Το 2011 η Αργυρώ προήχθη σε Group Product Manager των μεγαλύτερων καρτών συνεργασίας της Citibank και ήταν υπεύθυνη για τη συνολική εποπτεία και διαχείριση των καρτών Visa & Diners Vodafone, της Affinity MasterCard σε συνεργασία με τον όμιλο Inditex και της MetLife Alico Citibank Visa. Ταυτόχρονα, ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη και αδειοδότηση της πρώτης προπληρωμένης κάρτας Citibank στην Ευρώπη. Η Αργυρώ είναι απόφοιτος του τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και έχει MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ).

Ιωάννης Κωστούλας
Partner, Chief Strategy &Analytics Officer

Ξεκίνησε την καριέρα του στον τραπεζικό χώρο το 2000 στη Citibank Int. Plc Ελλάδας. Με κύρια χαρακτηριστικά τη δυνατή αναλυτική του σκέψη και την έμφαση στη λεπτομέρεια και το αποτέλεσμα, ανέπτυξε μια σειρά από μηχανισμούς παρακολούθησης μεγεθών και τεχνικές ανάλυσης που συνέβαλαν στην υλοποίηση της Στρατηγικής της τράπεζας. Ξεκίνησε από το τμήμα του Credit Policy όπου ως Lead Credit Analyst, ασχολήθηκε με την ανάλυση πιστωτικού κινδύνου κατά τη διάρκεια της ζωής του πελάτη, ενσωματώνοντας τη χρήση behavior και application scorecards. Το 2005, εντάχθηκε στη Διεύθυνση Πιστωτικών Καρτών και ήταν κύριο μέλος της ομάδας που δημιούργησε το Cards Portfolio Management Unit, το πρώτο τμήμα CRM στην ελληνική αγορά. Στο ρόλο του ως Lead Analyst ασχολήθηκε σε βάθος με το σχεδιασμό, την ανάλυση και παρακολούθηση στοχευμένων ενεργειών με σκοπό την ενίσχυση της χρήσης των πιστωτικών καρτών, τη διακράτηση των πελατών, και τη βελτίωση της κερδοφορίας των προϊόντων. Εισήγαγε πελατοκεντρικές αναλύσεις, συνδυάζοντας δημογραφικά χαρακτηριστικά και συναλλακτικές συμπεριφορές, και συνέβαλε στη δημιουργία υποδομών για την εκμετάλλευση ευκαιριών για περαιτέρω διεύρυνση της σχέσης με τον πελάτη, ενώ συμμετείχε ενεργά στον επανασχεδιασμό και την υλοποίηση της Στρατηγικής Pro-active και Re-active Retention. Τα τελευταία 7 χρόνια, ο Γιάννης ανέλαβε επικεφαλής της ομάδας Cards and Citiphone Unit στο Decision Management, έχοντας υπό την ευθύνη του, μεταξύ άλλων, την δημιουργία advanced analytics and στατιστικών μοντέλων καθώς και τη παροχή ανεξάρτητης, έγκυρης και δημιουργικής συμβουλής προς τα Business Units για τη διαμόρφωση των στρατηγικών αποφάσεων. Κατά τη διάρκεια της μακράς του πορείας στο Decision Management, σχεδίασε, υλοποίησε και διαχειρίστηκε τα Propensity Models - βασικό εργαλείο για τη βελτιστοποίηση της Στρατηγικής Πωλήσεων μέσω του CRM της τράπεζας, με σκοπό τη στοχευμένη προσφορά των κατάλληλων προϊόντων και υπηρεσιών για τον κάθε πελάτη με γνώμονα τις ανάγκες του. Ο Γιάννης ήταν υπεύθυνος επίσης για το MIS των Πιστωτικών Καρτών και του καναλιού τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Citiphone, το σχεδιασμό Portfolio segmentations, αποτελεσματικών Data warehouse (DWH) data marts, CRM τεχνικών, και Geo-coding μεθόδων(GIS). Συμμετείχε ενεργά στη διαμόρφωση ενεργειών πωλήσεων, προσέλκυσης νέων πελατών, διεύρυνσης των υφιστάμενων σχέσεων καθώς και Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών. Είναι απόφοιτος του Πολυτεχνείου Πατρών και έχει ΜΒΑ από το INSEAD Business School όπου φοίτησε στη Σιγκαπούρη και στη Γαλλία.