Data Cleansing & Portfolio Unification

Σε μια εποχή όπου ο καταναλωτής επιλέγει να συναλλάσσεται με τις επιχειρήσεις μέσα από ένα Omni channel περιβάλλον συνδυάζοντας physical & digital κανάλια, η λύσης μας βοηθάει τις επιχειρήσεις να ενοποιήσουν τα δεδομένα πελατών που συλλέγουν από τα διαφορετικά σημεία επαφής με τους καταναλωτές, προκειμένου να αποκτήσουν μια συνολική εικόνα των interactions που έχουν οι πελάτες με την εταιρεία στα πλαίσια του Single Customer View.

Τα πλεονεκτήματα της λύσης μας είναι:



Ευελιξία στην υλοποίηση του έργου

Δυνατότητα διαχείρισης των δεδομένων στις υποδομές και στα premises της εταιρείας,  εξασφαλίζοντας τη μέγιστη ασφάλεια και προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών

Customization

Η λύση μας προσαρμόζεται στις ανάγκες και τη δομή των δεδομένων που τηρεί η κάθε επιχείρηση. Παράλληλα παρέχουμε δυνατότητες ενοποίηση δεδομένων από όλες τις διαφορετικές πηγές που τηρεί η εταιρεία, όπως core billing συστήματα, συστήματα CRM / Loyalty, online shops, στοιχεία πλοήγησης στα sites, ακόμα και δεδομένα πελατών που τηρεί η εταιρεία σε φυσικά έγγραφα

Εξαιρετικά Αποτελέσματα

Η λύση μας παρέχεται ήδη με επιτυχία σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες της ελληνικής αγοράς, με χαρτοφυλάκια πελατών που ξεπερνούν τις 4 εκ. εγγραφές. Μέσα από τις υπηρεσίες καθαρισμού και μορφοποίησης των δεδομένων που προσφέρουμε, έχουμε επιτύχει καθαρότητα δεδομένων άνω του 99,5% ενώ μέσα από τους μηχανισμούς ενοποίησης δεδομένων που έχουμε αναπτύξει, έχουμε καταφέρει να απομονώσουμε διπλογραφίες πελατών σε ποσοστό έως και 25% βοηθώντας τους συνεργάτες μας να μειώσουν δραστικά τα κόστη επικοινωνίας με τους πελάτες τους, να επαναπροσδιορίσουν δείκτες διείσδυσης των προϊόντων και υπηρεσιών τους στην αγορά, αλλά και να χαρτογραφήσουν τη συνολική σχέση και interactions των πελατών τους με την επιχείρηση, στα επιμέρους κανάλια επαφής.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες, πατώντας εδώ